Automatische incasso

19 augustus 2014

We hebben het er al jaren over en nu gaat het eindelijk gebeuren! We zijn begonnen met het in gang zetten van het automatisch incasso. Dit gaat voor iedereen voordelen opleveren. Als verenigingen hoeven we geen brieven meer te sturen om leden te vragen de contributie over te maken. Maar voor jullie houdt het in dat je er nooit meer aan hoeft te denken om de contributie over te maken omdat het automatisch verloopt!

We gaan twee keer per seizoen incasseren, iedereen betaalt dan in twee termijnen. Voordat we hier echt gebruik van kunnen maken hebben we van jullie allemaal een handtekening nodig. Hoe gaan we dit doen? Van alle leden maken we een machtiging waarin alle bekende gegevens al ingevuld zijn. Ontbrekende gegevens zijn het IBAN nummer en de handtekening zelf. Tevens maken we van deze gelegenheid gebruik om de bij ons bekende gegevens te controleren. Kom even je handtekening zetten Om dit voor elkaar te krijgen zal er iemand van de bestuur een aantal avonden in de sporthal doorbrengen om handtekeningen te verzamelen.

Deze datums zijn
• vrijdag 29 augustus van 18.30 – 21.00
• 2 september van 19.00 – 21.00
• 5 september 18.30 – 20.00
• 9 september 19.00 – 21.00

We vragen dan ook iedereen om op deze dagen en tijden even langs de tafel te lopen om het formulier in te vullen en te tekenen. Let op dat het IBAN nummer ingevuld moet worden! Mocht je geen gebruik willen maken van het automatisch incasso, zijn we genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen. Deze hebben we vastgesteld op €1,50 per lid per betalingstermijn. Het is dus voordeliger (en makkelijker) om ons het laten regelen. Heb je nog vragen over het automatisch incasso? Kom naar de tafel op bovenstaande datums of mail naar secretaris.deshuttlewormer@gmail.com

© Badmintonvereniging De Shuttle | 2017-2020 | Deze website wordt mede mogelijk gemaakt door Sjoerd Conijn Services