Op veler verzoek bieden we ook dit jaar weer zomerbadminton als aanvulling op het reguliere badmintonseizoen! Van dinsdag 19 mei tot en met dinsdag 30 juni zijn alle leden, vrienden, familie én badmintonners van andere omliggende verenigingen welkom om te komen badmintonnen. Het gaat om de volgende speelavonden en -tijden:
- Dinsdag 19 mei | 19:30-21:30
- Dinsdag 26 mei | 19:30-21:30
- Dinsdag 2 juni | 19:30-21:30
- Maandag 8 juni | 19:30-21:30
- Maandag 15 juni | 19:30-21:30
- Maandag 22 juni | 19:30-21:30
- Dinsdag 30 juni | 19:30-21:30
Per speelavond vragen we een vergoeding van 5 euro voor de zaalhuur. Nylon shuttles worden ter beschikking gesteld. Je dient wel eigen veren shuttles mee te nemen. Vooraf aanmelden is niet verplicht. Er kan in de hal met een Tikkie worden betaald. Locatie: Sporthal Wormer (Spatterstraat 21).
* De speelavonden zijn een half uur langer ten opzichte van vorig jaar!
** Waarom drie keer op maandag? De sporthal is in die weken op dinsdag al bezet 🙂
